Технології аналізу художнього твору у школі (заочне відділення)

Деталі

6 магістри (заочне відділення)

 Питання та завдання до іспиту зі спецкурсу  з МВСЛ «Технології аналізу художнього твору у школі»

 

Екзаменатор – доктор  пед. наук, проф. Ісаєва О.О.

1.     Розкрийте сутність та мету аналізу художнього твору.

2.     Схарактеризуйте основні функції аналізу художнього твору.

3.     Схарактеризуйте етап аналізу художнього твору. Наведіть приклад ефективного проведення цього етапу. 

4.     Розкрийте, що таке  читацька інтерпретація.

5.     Розкрийте  поняття «шлях аналізу». Поясність,  від чого залежить вибір шляхів аналізу.

6.     Розкрийте поняття «прийом аналізу». Наведіть приклади прийомів аналізу перекладного художнього твору. 

7.     Поясніть, як співвідносяться між собою поняття аналізу та інтерпретації художнього твору.

8.     Розкрийте принцип цілісності аналізу художнього твору.

9.     Розкрийте принцип єдності форму та змісту аналізу художнього твору.

10.                       Розкрийте контекстний принцип аналізу художнього твору.

11.                       Розкрийте культурологічний принцип аналізу художнього твору.

12.                       Розкрийте принцип варіативності аналізу художнього твору.

13.                       Розкрийте принцип цілісності аналізу художнього твору.

14.                       Розкрийте принцип діалогічності  аналізу художнього твору.

15.                       Розкрийте особистісний принцип аналізу художнього твору.

16.                       Розкрийте принцип цілісності аналізу художнього твору.

17.                       Розкрийте принцип толерантності (антидогматичності) аналізу художнього  твору.  

18.                       Розкрийте основні методи та прийоми  аналізу епічного твору. Наведіть приклади.

19.                       Розкрийте основні методи та прийоми  аналізу ліричного твору. Наведіть приклади.

20.                       Розкрийте основні методи та прийоми  аналізу ліро-епічного твору. Наведіть приклади.

21.                       Розкрийте основні методи та прийоми  аналізу драматичного твору. Наведіть конкретні приклади.

22.                       Схарактеризуйте проблемно-тематичний шлях аналізу. Наведіть приклад системи запитань, спрямованих на реалізацію проблемно-тематичного шляху аналізу.

23.                       Схарактеризуйте пообразний шлях аналізу. Наведіть приклад системи запитань, спрямованих на реалізацію пообразного шляху аналізу.

24.                       Схарактеризуйте шлях аналізу «услід за автором». Наведіть приклад системи запитань, спрямованих на реалізацію шляху аналізу «услід за автором».

25.                       Схарактеризуйте комбінований шлях аналізу. Наведіть приклад системи запитань, спрямованих на реалізацію комбінованого шляху аналізу.

26.                       Схарактеризуйте новітні шляхи аналізу перекладного художнього твору.  Наведіть приклад застосування одного з новітніх шляхів аналізу перекладного твору в школі.

27.                       Прокоментуйте думку В.О. Сухомлинського: «Література вивчається зовсім не для того, щоб через декілька років після  закінчення школи людина  готова була  потворити те, що вона  завчила напам’ять».

28.                       Підтвердіть чи спростуйте твердження методиста М.Г. Качуріна: «На заключних заняттях  потрібно створити ситуацію, під час якої вимагається  не просто повторити вивчене, але й осмислити його заново…».

29.                       Підготовка до аналізу художнього твору у школі. Наведіть приклад навчальної ситуації на етапі підготовки до аналізу художнього твору.

30.                       Чи можна стверджувати, що учень-читач абсолютно вільний у своєму прочитанні твору, його інтерпретації? Чи є межі інтерпретації? Обґрунтуйте свою думку.  

 

 

 

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 11 гостей та відсутні користувачі

   

Новини  

   

Vinaora Visitors Counter  

760840
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
806
567
3253
746653
12422
17388
760840

Your IP: 127.0.0.1
Server Time: 2018-09-20 23:01:59
   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Інститут неперевної освіти
Факультети
Фізико-математичний факультет :: Факультет філософської освіти :: Факультет фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний факультет :: Факультет інформатики :: Факультет іноземної філології :: Факультет історичної освіти :: Факультет корекційної педагогіки та психології :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет магістратури, аспіратнути та докторантури :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ