Список публікацій
кандидата педагогічних наук,
доцента Холодної Ю. М.
 
 
 
Навчально-методичні посібники
2002 рік
1.     Зарубіжна література. 8 клас. Розгорнуте планування уроків за програмою 2001 р. – К.: Ленвіт, 2002. – 144с.
2004 рік
2.     Зарубіжна література. Позакласні заходи. 9 – 11 класи. - Харків, Ранок, 2004. – С. 208.
2009 рік
3.     Зарубіжна література. 6 клас: Книжка для вчителя – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 400 с.
 
Статті в наукових журналах та збірниках
1998 рік
4.     Від класичної літератури до власних художніх текстів. Творчість школярів на уроках зв’язного мовлення. 5-6 кл.       // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1998. - № 12. – С. 47-50.
1999 рік
5.     «И свет хорошо, да и со светом плохо...” Вариант урока, посвященного изучению сатирических рассказов М. Зощенко. 11 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1999. - № 3. – С. 37-39.
6.     Загадка Конан Дойля. Літературне шоу-інтерв’ю з письменником. 8 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1999. - № 7. – С. 18-20.
7.     “Ау! – і все, крізь роки і печалі”. Літературно-музична композиція, присвячена епістолярній спадщині. 10-11 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1999. - № 7. – С. 50-55.
8.     Чарівники приходять до людей. Матеріали до вивчення п’єси-казки Самуїла Маршака “Дванадцять місяців”. 5 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1999. - № 11. – С. 11-15.
2000 рік
9.     Залучаючи чуттєвий досвід учнів (Матеріали до теми “Приказки й прислів’я народів світу”) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2000. - № 9. – С. 14-16.
10.Урок-семінар у системі вивчення зарубіжної літератури. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2000. - № 1. – С. 6-9.
2001 рік
11.“Слово є вчинком”. Промова як риторичне поняття при вивченні повісті М.Гоголя “Тарас Бульба” // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - № 3. – 2001. – С. 19-27.
12.Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 8 кл. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2001. - № 8. – С. 23-26. - № 9. – С. 31-36. - № 10. – С. 26-31. – 2001. - № 11. – С. 55-62. – 2001. – № 12. – С. 21-24
2002 рік
13.Орієнтоване планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 8 клас. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.   – 2002. – №1. – С.22-28
14.Орієнтоване планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 8 клас. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.   – 2002. – №2. – С.25-31
15.Орієнтоване планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 8 клас. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.   – 2002. – №3. – С.22-27
16.Орієнтоване планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 8 клас. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.   – 2002. – №4. – С.23-28
17.Від поета до поезії. Вивчення лірики Дж.Байрона. 9 клас. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. - №2. – С.14-18.
18.Душа, закохана в природу. Вивчення вірша Р.Бернса “Моє серце в верховині”. 5 клас. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. - №5. – С.18-21.
19.Від поета до поезії. Вивчення лірики Дж. Байрона. 9 кл. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. - № 2. – С. 14-18.
20.Душа, закохана в природу. Вивчення вірша Р.Бернса “Моє серце в верховині”. 5 кл. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. - № 5. – С. 18-21.
21.Формирование ораторских умений школьников в процессе изучения литературы      //Мова і культура. Випуск 5. Том 5. Проблемы гуманизации обучения и культурологический поход к методике преподавания языка и литературы. – Киев: Издательский Дом Дмитрия Бураго, 2002. – С. 96-103.
22.Этапы подготовки учеников к индивидуальным выступлениям на уроках литературы // Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания: Сборник научных трудов. – К. КГПУ им. Б.Д.Гринченко: ИПЦ, 2002. – С. 215-220.
23.Ораторське мистецтво на уроках зарубіжної літератури у 5-8 класах // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Проблеми вищої педагогічної освіти у світлі рішень ІІ Всеукраїнського з’їзду працівників освіти і виступу Президента України Л.Д.Кучми” / Укл.: П.В.Дмитренко, Л.Л.Макаренко, О.П.Симоненко. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2002. – Ч.2. – С. 12-14.
 
2003 рік
24.Художественное произведение как риторический текст на уроках литературы. //Информационный вестник Форума русистов Украины. Выпуск 4. –Симферополь: МП «ЕРА», 2003. – С. 66-76.
25.Формування ораторських умінь на уроках зарубіжної літератури // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003. - № 3. – С. 48.
2004 рік
26.Свято, створене власноруч (Про місце і роль позакласних заходів у роботі вчителя зарубіжної літератури та поради щодо підготовки їх сценаріїв) //Всесвітня література. – 2004. - № 12. – С. 2-9.
27.Становлення особистості оратора (на матеріалі біографії М.В.Гоголя). // VII Міжнародні Гоголівські читання: Збірник наукових праць. – Полтава: ПДПУ, 2004. - С.232-235.
2005 рік
28.Ораторське мистецтво М.Гоголя (Матеріали та методичні поради до уроків за повістю «Тарас Бульба») //Всесвітня література. – 2005. - № 6. – С. 54-60.
2007 рік
29.Нова програма для 12-річної школи: думки, судження, пропозиції. Виступ на круглому столі «Актуальні проблеми методики літературної освіти та ефективні шляхи їх розв’язання». // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – №2. – С. 6-7
2008 рік
30.Не «що», а «хто»! (Міркування з приводу обговорюваних питань під час «круглого столу» «Для чого і як ви вивчати зарубіжну літературу в школі») //Всесвітня література в середніх навчальних закладах. – 2008. –№ 2. – С.    5-12.
31.Комплекс вправ для підготовки оратора (мовця) до виступу. //Всесвітня літератури. – 2008. –№ 2. – С. 14.
 
2009 рік

32. У литературного краеведения есть будущее! (О результатах Всеукраинского конкурса творческих студенческих работ «Русские имена на литературной карте Украины») // Русский язык и литература в школе. – 2009. - № 1. – С. 70-77.

2010 рік

33. Одне із завдань вивчення літератури – формування особистості оратора (До проблем викладання елективного курсу риторики) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - №6. – с.45-47

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 164560 гостей та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!