ВВ2.1.02 ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

(автор ­ – кандидат педагогічних наук, доцент А.О.МЕЛЬНИК; викладачі – к.п.н, доц. А.О.МЕЛЬНИК, к.п.н., доц. Н.О.ПІВНЮК)

«Дитяча література? Навіщо вона нам? Ми вже давно не діти», – так може подумати будь-хто з Вас. Дійсно, Ви дорослі, адже свідомо обрали професію вчителя, у тому числі вчителя зарубіжної літератури.

За діючою шкільною програмою із зарубіжної літератури (5-7 кл) більше 80 % – це твори дитячої літератури. Чи потрібно вчителю знати предмет, який він готується викладати?

«А навіщо мені дитяча література, якщо я планую викладати іноземну мову?», – зауважите Ви. Але хіба вчителю іноземної мови не потрібно знати своїх учнів? Потрібно. І тут Вам знову на допомогу дитяча література – своєрідна психологія дитинства в художніх образах, яка розкаже про дітей більше, ніж будь-який підручник з психології. Наприклад, ви зможете зрозуміти, чому діти обожнюють таких «неправильних» героїв, як Том Соєр, Карлсон чи Гаррі Поттер.

Зображуючи світ дитинства, дитячі письменники намагаються знайти відповіді на багато важливих питань: Яким мають бути батьки? Чи всі дорослі можуть виховувати дітей? Якими мають бути школа, вчителі? та ін.

Хороша дитяча література (а саме таку ми будемо вивчати) завжди двоадресна: вона звертається водночас і до дітей, і до дорослих. «Мауглі», «Аліса...», «Мері Поппінс», «Вінні Пух...», «Пеппі Довга Панчоха», «Мумі-тролі», «Чарлі та шоколадна фабрика» – багатопланові твори, їх цікаво читати і вони спонукають до роздумів не тільки на «дитячі» теми.

Дитяча література – це та платформа, на якій завжди можуть зустрітися і діти, і дорослі. До зустрічі на нашому курсі!

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 163946 гостей та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!